Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Douwe en Judy - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Douwe en Judy - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Douwe en Judy

05 Juni 2011 | Thailand, Chiang Mai

Zo vandaag hadden we 1 missie, 1 doel, 1 target: verplaatsen van guesthouse!! Gister aangekomen in Chian Mai, goede vlucht gehad en mooie treinrit nog in Bangkok (dit keer zijn we er heen gegaan met de taxi)

We hadden in Nederland al een guesthouse geboekt; Julie guesthouse, kost niks en leek prima. Koste inderdaad niks en was redelijk. Heel verschil met ons vorige hotel, zeg maar hemel en aarde verschil, maar goed te doen. Tot dat we wilden gaan slapen. Het mocht niet lukken, overal waren andere backpackers met veeeeel geluid, drank, trommels etc. Douwe heeft tot een uur of 4 wakker gelegen..... dus nu hebben we een achteraf relaxed en rustig guesthouse ... wat betreft prijs soort gelijk maar met meer rust... FIJN!

Gister heerlijk uiteten geweest aan de rivier.. heel mooi en lekekr. Rond 19.00 uur begon het met regenen (regenseizoen) en dat heeft tot ergens vanacht geduurd.. nu is het weer droog en zonnig. Goed hoor. Morgen dagje olifantjes, vandaag relaxen met de sunday walking street (hele grote markt, 's avonds) en genieten van een goede nachtrust..

We hebben het erg naar ons zin! Groetjes vanuit het mooie Thailand!

Ps grappige weetje:
iedereen rijdt links, maar loopt overal, de stoep wordt overal voor gebruikt behalve om op te lopen, de green tea latte van starbucks is walgelijk, een tuk tuk is geweldig, Chiang Mai heeft veel groen, de mensen in het vliegtuig kun je niet verstaan (ook niet als ze engels praten ) en spring rolls zijn erug lekker!

• 05 Juni 2011 - 14:13

Oma:

Lieve reizigers.
    wat leuk dat ik nu even reageren kan per email ook al kost het wel even denkwerk. Wat fijn dat jullie het leuk hebben zo naar je zin daar in dat verre land. nou geniet maar met volle teugen van alles,ik ben benieuwd naar de volgende verhalen, liefs oma

• 05 Juni 2011 - 14:26

Wilma:

Lieve huwelijksreisgangers,

Het kan zijn dat jullie deze reactie 2x krijgen. Ik was halverwege mijn verhaaltje toen ik even jullie vorige verslag wilde teruglezen. Toen ik daarna terug wilde naar mijn reactie, kon ik helemaal niets meer vinden. Ik begin dus maar opnieuw.
    Wat fijn dat jullie missie geslaagd is en dat jullie vanavond weer rustig kunnen slapen. Ik vind het heel stoer dat jullie niet voor de makkelijke weg kiezen (taxi e.d.) maar echt het avontuur zoeken en zelfs met een hitte van 34 graden niet opgeven, maar rustig doorploeteren naar jullie hotel met backpacks en al (vorige reisverslag). Ben heel benieuwd naar jullie ervaring met de olifantjes morgen. Wat zijn jullie verdere plannen, of bekijken jullie het per dag? Heel veel plezier, geniet met volle teugen!!!!
    Veel liefs en een dikke kus.

• 05 Juni 2011 - 17:41

Rianne:

Lieve Juud en Douwe,

Wat super leuk dat we op deze manier een beetje mee kunnen genieten van jullie belevenissen!
    Yeahh morgen ist zover.. de olifanten! Ik ben super benieuwd naar jullie verhalen hierover! Geniet ervan!

Enne slaap lekker vannacht:)

Liefs
    Riet

Ps. Wel een mooie starbucks mok gekocht voor in de collectie ondanks dt de green tea latte nie lkkr was?