Nog een paar uur en dan vliegen. - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Douwe en Judy - WaarBenJij.nu Nog een paar uur en dan vliegen. - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Douwe en Judy - WaarBenJij.nu

Nog een paar uur en dan vliegen.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Douwe en Judy

18 Juni 2011 | Thailand, Ko Chang Tai

Zo ons laatste verslagje vanuit Ko Chang. Het was hier echt genieten. We hebben gerelaxed, gelezen, gezommen, hebben watervallen gezien en daar gezwommen, over het strand gelopen, lekker gegeten. We zijn heel veel nat geregend. We hebben oesters gezocht in zee en gevonden. We hebben het hele eiland rond gereden tot de wegen ophielden. Het was spannend en gezellig. We hebben zo ontzettend genoten van alles en vooral van elkaar. Heel fijn en leuk allemaal.

Nu zitten we voor de laatste momenten bij ons resort. Straks worden we opgehaald door een taxi en naar het vliegveld op het vaste land gebracht. We vliegen om 18.20 uur vanaf Trat naar Bangkok. Dan vliegen we om 23.20 uur van Bangkok naar Amsterdam. MOrgen om 6.00 uur zijn we weer in ons landje. We willen nog niet weg, maar ja het zal toch gaan gebeuren.

Laastste weetjes:
we komen zeker terug in Thailand, er heeft een gekke op Judy haar been gezeten. We gaan de mixed juices missen. Eigenlijk alles wel. Nu moet ik stoppen.

Laatste keer groetjes vanuit Thailand.
Sawadi en tot snel.

• 18 Juni 2011 - 18:30

Corine:

Vervelend dat soms aan alles een eind komt; maar soms ook niet! Goede vlucht en welkom zo meteen in het windy Nederland! Maar ook het mooie Nederland. Oost West, Thuis Best!
    Liefs

• 18 Juni 2011 - 20:34

Susanne:

Hé kanjers!

Eindelijk kan ik jullie verslagen lezen, onze computer en jullie website samen, ging niet op de een of andere manier... Maar nu wel, dus ik lees even bij en dan ben ik net voordat jullie terug zijn helemaal op de hoogte van jullie avonturen ;) Goede reis terug!
    Liefsuus